?

Log in

No account? Create an account
Предыдущий пост Распространить тоталитарную пропаганду Следующий пост
Военные преступления в Йемене. 20.04.2018
Матрешка
colonelcassad


Очередное военное преступление саудовской военщины. 20 гражданских погибли в результате авиаудара по автомобилю.
Всего за день авиаударов погибло 30 человек и десятки получили ранения.

Осторожно, далее все 18+
[Нажмите, чтобы прочитать]








Никакого осуждения саудовскй агрессии от "мирового сообщества" мы разумеется не дождемся, "борцы за права человека как обычно бывает в таких случаях предпочитают подобное не замечать.
Зато когда хуситы запускают ракеты по Саудовской Аравии, гнойные лицемеры рассуждают о "нарушении правил войны".

Подписаться на Telegram канал colonelcassad

Последние записи в журнале

  • «Вы что, не знаете? Теперь свобода!»

    По просьбам читателей продолжаю публикацию интересных фрагментов из книги голландского военкора Грондейса. Первая часть посвященная первой мировой…

  • Будни йеменской прокси-войны

    А вот еще одна прокси-война. Поддерживаемые Объединенными Арабскими Эмиратами сепаратисты Южного Йемена уничтожили танк хадистов, которых…

  • Коротко по Ливии. 23.09.2019

    Новости прокси-войны в Ливии в свете активизировавшихся боев под лагерем Ярмук, Азизизей и Гарьяном в районе Триполи. Радикальных подвижек пока…


promo colonelcassad июнь 11, 17:10 172
Buy for 750 tokens
На днях пересекся в Севастополя с Максимом Григорьевым, которого хорошо знаю еще по 2014-2015 году, когда он подготовил два отличных отчета, где были задокументированы военные преступления, пытки и факты жестокого обращения со стороны ВСУ, СБУ и МВД Украины за 2014-2015 года…

  • 1

соврал, да. Не докторат а на МА

https://www3.openu.ac.il/ouweb/owal/new_books1.book_desc?in_mis_cat=112530

חקר זה עוסק בתופעה שכיחה בהיסטוריה האנושית, אונס צבאי, מציע מודל הסברי לתופעה ומתמקד בנדירות אונס צבאי בסכסוך הישראלי-פלשתיני כמקרה בוחן. המחקר מתבסס על מודל לפיו אונס צבאי הנו פועל יוצא של מצבם של גבולות קבוצתיים. כלומר הוא תוצר של מצב חברתי בו גבולות חברתיים : השתייכות לקבוצה ויחסי הכוח בין קבוצות, גבולות פיזיים-מרחביים, וגבולות התנהגותיים: מקצוענות ומוסריות, הנם מעורפלים - ובו בזמן, הגבולות המגדריים ברורים ואיתנים. על פי מודל זה ניתן לראות שני טיפוסי אונס צבאי. הראשון, אונס צבאי מכוון, הוא אקט שנועד להשיג מטרות פוליטיות, הבהרת הגבולות שהיטשטשו ומתבצע בסיועה או הנחייתה של יד מכוונת. השני, אונס צבאי סימפטומטי, הוא אקט שנועד להשגת מטרות אישיות, ומתבצע כסימפטום של חולשת גבולות חברתיים ויכולות פיקוח.

המחקר מתמקד במקרה בוחן יחיד: נדירות האונס בסכסוך הישראלי פלשתיני. הטענה הבסיסית הנה שמקרי האונס הצבאי שהתרחשו בעבר וייתכן שמתרחשים בהווה, על ידי חיילים ישראלים, בסכסוך הישראלי פלשתיני, משתייכים לטיפוס האונס הצבאי הסימפטומאטי, ולא המכוון. פרקי הניתוח מתארים עד כמה ברורים גבולות ההשתייכות לקבוצות השונות ועד כמה ברורים יחסי הכוחות ביניהן, את הדרכים בהם מובנים, מונחלים ומפוקחים גבולות ההתנהגות המקצועיים והמוסריים את הפרקטיקות בעזרתן מנוהלים ומתוחזקים גבולות המרחב. בו בזמן, ניתן לראות כיצד מטושטשים ומעורפלים הגבולות המגדריים.

טענה חשובה העולה מן המחקר היא שבשל עמימותו של הגבול המרחבי בסכסוך הישראלי-פלשתיני, הגבולות האתנו לאומיים נחקקים בתוככי תוכם, בגופם של החיילים וחציית הגבולות נדחית באופן פיזי, כמעין מנגנון משמוע עצמי המלווה אותם לכל מקום אליו יפנו.
טענה נוספת הנה שהעדרו של אונס צבאי מכוון מהווה דרך חלופית למימוש אותן מטרות פוליטיות. בסכסוך הישראלי-פלשתיני ניתן לראות כי נדירות האונס הצבאי אך מחזקת את הגבולות האתניים ומבהירה את האבחנות הבין אתניות, כפי שאונס צבאי מכוון היה עושה זאת.

הטענה המרכזית היא שבעוד העדרו של אונס צבאי מכוון מהווה דרך חלופית למימוש אותן מטרות פוליטיות, העדרו של אונס צבאי סימפטומאטי אינו מהווה דרך חלופית למימוש אותן מטרות אישיות, אלא מעיד על מדיניות ברורה הדוחה אותו ופועלת במרץ למניעתו. הווה אומר, העדרות מצהרת של אונס צבאי סימפטומאטי משיגה את המטרות הפוליטיות שהעדר אונס מכוון משיג.

Автор этого тезиса - не палестинка, Бендерский жалуетс

что израильская еврейка нападает на него, упрекая в расизме?
Вот вам колониальный феминизм во всей красе

Re: Автор этого тезиса - не палестинка, Бендерский жалуе

Где я говорил что это палестинка? И причем тут феминизм???

  • 1